Jste zde

Na konci školního roku jsme si opět zasoutěžili na environmentální téma, tentokrát se projektový den týkal všeho, co souvisí s vodou. Soutěžili jsme ve dvou kategoriích – prima až tercie a kvarta až sexta, 2. ročník. Připraveno bylo šest stanovišť s těmito tématy: voda v organismech, voda v domácnosti, sucho, záplavy, ledovce, srážky. Nejvíce vás bavilo stanoviště „záplavy“ a z jednotlivých zábavných úkolů jste nejlépe hodnotili házení balónků s vodou.
Projektový den vznikl za finanční podpory Olomouckého kraje, takže jsme se letos mohli těšit z věcných cen pro vítěze. Navíc i ti, kteří se neumístili do 3. místa, odešli s malým dárečkem s přírodovědnou tématikou.
A tady jsou vítězové:
Mladší kategorie
- místo sekunda A
- místo prima B
- místo tercie B
Starší kategorie
- místo kvarta B
- místo kvinta
- místo 1. ročník
Kdo chce vědět, co jste odpovídali v dotaznících, nechť čte dál.
1. Jak se vám líbilo takto strávit dvě hodiny vyučování?
- Super. 2x
- Moc se nám to líbilo, lepší než výuka.
- Líbilo. 2x
- Bylo to super a mělo by to být častěji do roka.
- Hodně dobře.
- Lepší než se učit.
- Ano. Díky.
- Raději bychom se učili matematiku, ale bylo to pěkné. P.S. Děláme si srandu.
2. Které stanoviště vás nejvíce zaujalo a proč?
- Všechny, protože není fér vybrat jen jedno. Nejvíc nás bavila přestávka.
- Záplavy. 3x
- Srážky, protože jsme na to šli první.
- Ledovce. 2x
- Voda v domácnosti, protože tam byli nejpříjemnější a dozvěděli jsme se, kolik vody se spotřebuje v různých zemích a při různých činnostech.
- Voda v organismech. 2x
3. Která „sranda aktivita“ se vám nejvíce líbila?
- Přenášení vody.
- Balónky. 7x
- Voda okapem.
- Stavění lodiček.
4. Jaké nové informace jste se dozvěděli?
- Že granát bylo embryo.
- Procenta vody.
- Kolik vody se spotřebuje denně v daných zemích.
- O orgánech.
- Hygienické minimum, příčina sucha v Africe, množství vody v těle.
- Hodně nových informací!
- Amundsen byl Nor, ale vodka je finská.
- Že ledovce se tvoří, když je teplo.
- O spotřebě vody, o ledovcích, rozpoznávání obrázků.
- Jak vypadá oplozené vajíčko, že želva může žít i v rybníku.
5. Které stanoviště se vám líbilo nejméně a proč?
- Voda v organismech – lidské tělo se probírá až ve 3. ročníku.
- Voda v organismech - protože to bylo těžké.
- Voda v organismech - protože jsme se hádali.
- Voda v domácnosti – protože na nás byli hnusní.
- Voda v domácnosti – moc počítání.
- Ledovce – náročné.
- Žádné.
- Nelze odpovědět, neshodneme se.
6. Která „sranda aktivita“ se vám nejméně líbila?
- Kelímky. 2x
- Zvuky.
- Voda okapem.
- Stavění loďky. 2x
- Skládání mapy Afriky.
- Nesmyslné nošení vody.
- Všechno bylo super.
- Nelze odpovědět, neshodneme se.
- Žádné.
7. Vzkaz na závěr:
- Příště čísla na stanoviště. Nevhodná organizace družstev – sexta nám pořád lezla na stanoviště.
- Příště zase, stoprocentně.
- Hezký den přeje parta kvarta. :-)
- Těšíme se na hezké holky a kluky.
- Davča K. a Terka Z. jsou TOP!
- Příště se budeme těšit zase. :-)
- Děkujeme za vaše snahy a nachystání různých „srand a aktivit“. Bylo to hezké, většině z nás se to líbilo.
- Častěji přes rok takové aktivity. :-)
- Víc balónků.
- :-) Příští rok bez granátu! :-) Ha Ha Ha.
Veliký dík patří studentům 3. ročníku a septimy (v letošním školním roce už maturitní třídy) za pomoc při organizaci projektového dne pro naši školu, ale i pro základní školy, který proběhl hned následující den.



