Přihlášení

Powered by Drupal

Projekty

Jste zde

Domů

Na konci školního roku jsme si opět zasoutěžili na environmentální téma, tentokrát se projektový den týkal všeho, co souvisí s vodou. Soutěžili jsme ve dvou kategoriích – prima až tercie a kvarta až sexta, 2. ročník. Připraveno bylo šest stanovišť s těmito tématy: voda v organismech, voda v domácnosti, sucho, záplavy, ledovce, srážky. Nejvíce vás bavilo stanoviště „záplavy“ a z jednotlivých zábavných úkolů jste nejlépe hodnotili házení balónků s vodou.

Projektový den vznikl za finanční podpory Olomouckého kraje, takže jsme se letos mohli těšit z věcných cen pro vítěze. Navíc i ti, kteří se neumístili do 3. místa, odešli s malým dárečkem s přírodovědnou tématikou.

A tady jsou vítězové:

Mladší kategorie

  1. místo sekunda A 
  2. místo prima B 
  3. místo tercie B 

Starší kategorie

  1. místo kvarta B 
  2. místo kvinta 
  3. místo 1. ročník 

 

Kdo chce vědět, co jste odpovídali v dotaznících, nechť čte dál.

 

1.      Jak se vám líbilo takto strávit dvě hodiny vyučování?

  • Super. 2x
  • Moc se nám to líbilo, lepší než výuka.
  • Líbilo. 2x
  • Bylo to super a mělo by to být častěji do roka.
  • Hodně dobře.
  • Lepší než se učit.
  • Ano. Díky.
  • Raději bychom se učili matematiku, ale bylo to pěkné. P.S. Děláme si srandu.

 2.      Které stanoviště vás nejvíce zaujalo a proč?

  • Všechny, protože není fér vybrat jen jedno. Nejvíc nás bavila přestávka.
  • Záplavy. 3x
  • Srážky, protože jsme na to šli první.
  • Ledovce. 2x
  • Voda v domácnosti, protože tam byli nejpříjemnější a dozvěděli jsme se, kolik vody se spotřebuje v různých zemích a při různých činnostech.
  • Voda v organismech. 2x

 3.      Která „sranda aktivita“ se vám nejvíce líbila?

  • Přenášení vody.
  • Balónky. 7x
  • Voda okapem.
  • Stavění lodiček.

 4.      Jaké nové informace jste se dozvěděli?

  • Že granát bylo embryo.
  • Procenta vody.
  • Kolik vody se spotřebuje denně v daných zemích.
  • O orgánech.
  • Hygienické minimum, příčina sucha v Africe, množství vody v těle.
  • Hodně nových informací!
  • Amundsen byl Nor, ale vodka je finská.
  • Že ledovce se tvoří, když je teplo.
  • O spotřebě vody, o ledovcích, rozpoznávání obrázků.
  • Jak vypadá oplozené vajíčko, že želva může žít i v rybníku.

 5.      Které stanoviště se vám líbilo nejméně a proč?

  • Voda v organismech – lidské tělo se probírá až ve 3. ročníku.
  • Voda v organismech - protože to bylo těžké.
  • Voda v organismech - protože jsme se hádali.
  • Voda v domácnosti – protože na nás byli hnusní.
  • Voda v domácnosti – moc počítání.
  • Ledovce – náročné.
  • Žádné.
  • Nelze odpovědět, neshodneme se.

 6.      Která „sranda aktivita“ se vám nejméně líbila?

  • Kelímky. 2x
  • Zvuky.
  • Voda okapem.
  • Stavění loďky. 2x
  • Skládání mapy Afriky.
  • Nesmyslné nošení vody.
  • Všechno bylo super.
  • Nelze odpovědět, neshodneme se.
  • Žádné.

 7.      Vzkaz na závěr:

  • Příště čísla na stanoviště. Nevhodná organizace družstev – sexta nám pořád lezla na stanoviště.
  • Příště zase, stoprocentně.
  • Hezký den přeje parta kvarta. :-)
  • Těšíme se na hezké holky a kluky.
  • Davča K. a Terka Z. jsou TOP!
  • Příště se budeme těšit zase. :-)
  • Děkujeme za vaše snahy a nachystání různých „srand a aktivit“. Bylo to hezké, většině z nás se to líbilo.
  • Častěji přes rok takové aktivity. :-)
  • Víc balónků.
  • :-) Příští rok bez granátu! :-) Ha Ha Ha.

 

Veliký dík patří studentům 3. ročníku a septimy (v letošním školním roce už maturitní třídy) za pomoc při organizaci projektového dne pro naši školu, ale i pro základní školy, který proběhl hned následující den.

Obrázek dole: